Veelgestelde vragen
Waarom zijn wij een van de goedkoopste?
Omdat wij een eigen voorraad hebben. Zo kunnen wij onze producten goedkoop aan jullie aanbieden.
Betaal je ook verzendkosten?
Bij ons betaal je geen verzendkosten als jouw bestelling boven €50,- is. Anders betaal je enkel €4,75,-. De verzendkosten is inclusief track & trace code. Zo kun jij jouw bestelling volgen en weet jij waar waar die is of wanneer het bezorgd wordt.
Mijn zending is niet aangekomen, wat kan ik nu doen?
Controleer allereerst de gemailde track en trace code van onze partner Packs, komt deze niet overheen of is buiten werking? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij dit op kunnen lossen voor jou. Contact opnemen kan op de volgende wijze:
Whatsappen: +31 6 86151498
Mailen: info@partystunter.nl
Contactformulier invullen: klik hier
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Normaal gesproken hanteren wij een levertijd van: Voor 17:00 uur besteld dan is jouw bestelling morgen in huis, maar het kan wel eens gebeuren dat buiten onze schuld om iets mis kan gaan bij onze pakketservice. Hierdoor kan het zijn dat jouw pakket iets later dan verwacht binnen komt.
Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst worden maandagochtend aangeboden en worden dinsdag geleverd. In geval van feestdagen of slecht weer kan er altijd een vertraging ontstaan.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij ons kun je gebruik maken van de volgende betaalmethoden:
- iDeal
- Creditcard
- Bancontact
- Sofotbanking
- Bankoverschrijving
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het is mogelijk om de bestellingen binnen 14 dagen te retourneren mits je voldoet aan de retourvoorwaarden. Bekijk hieronder onze retourvoorwaarden.
Hoe kan jij ons bereiken?
Ons kun je op verschillende manieren bereiken:
Whatsappen: +31 6 86151498
Mailen: info@partystunter.nl
Contactformulier invullen: klik hier
Hoe krijg ik mijn geld terug zodra je een bestelling annuleert?
Zodra je een bestelling annuleert, dan zorgen wij ervoor dat jouw geld via dezelfde betaalmethode teruggestort wordt op jouw rekening. Lees allereerst onze herroepingsrecht om te zien of je in aanmerking komt om jouw bestelling te kunnen annuleren. Als dat het geval is, bekijk dan onze retouropties:
Hoe wordt mijn bestellingen verzonden?
Jouw bestelling wordt discreet en anoniem via onze pakketdiensten verzonden. Zij zullen alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou af te leveren zodat jij kan beginnen met jouw onderzoek.
Kan ik mijn bestelling op een alternatief adres af laten leveren?
Dat is zeker mogelijk!
Om dat te doen selecteer je in de checkout het vakje naast ”Verzenden naar een ander adres” aan. Zodra je dat doet, verschijnt er een extra veld waarin jij jouw bestelling naar een alternatief adres kunt verzenden.
Ik heb betaald met bankoverschrijving, maar mijn bestelling is nog niet verwerkt, wat nu?
Het kan een extra dag duren om bestellingen te verwerken die via een bankoverschrijving zijn betaald, aangezien we de bestelling vrijgeven nadat de betaling is ontvangen. Dit is vooral het geval als je betaalt vanaf een buitenlandse rekening. In Nederland staat het bedrag vrijwel meteen op onze rekening. Zo kunnen wij snel schakelen en jouw bestelling op de post doen.
Zeer scherpe prijzen. Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf €50. Wij werken met PostNL & DHL
Veilig en snel betalen met iDeal zoals je dat gewend bent